sábado, 3 de octubre de 2009

Siempre lo has encendido....

Tu encens el meu foc - Sau (ver traducción al final)

I si em mires així
em faràs perdre de vista aquest món.
I si mous el cos així
cauré de nou en la teva temptació.

No t'acostis no t'acostis a mi.
No t'acostis no t'acostis a mi.
És que no pots veure que ja no ho puc resistir.
És que no te'n adones que per tu jo sóc capaç
de fer-ho tot.
Tu em fas tornar el més gran dels pecadors.
Faràs que em torni boig a poc a poc.
No sé com dir-t'ho, no t'acostis.
Tu encens el meu foc.

Si em provoques més així
no podré més, em fas patir del cor.
Quan et sento tant a prop
només puc veure en mi la perversió.

No t'acostis no t'acostis a mi.....

Tu enciendes mi fuego - Sau

Si me miras más así

vas a hacer que pierda de vista este mundo.

Y si mueves el cuerpo así

caere de nuevo en la tentación.

No te acerques, no te acerques a mi.

No te acerques, no te acerques a mi.

Es que no ves que ya no puedo resistir.

Es que no te das cuenta que por ti

yo soy capaz de hacerlo todo.

Tu haces que me vuelva el mayor de los pecadores.

Vas a lograr que me vuelva loco poco a poco.

No sé como decirtelo, no te acerques.

Tu enciendes mi fuego.

Si me provocas más así

no podré mas, sufrire del corazon.

Cuando te siento tan cerca

sólo veo en mi la perversión.

No te acerques, no te acerques a mi...

No hay comentarios:

Publicar un comentario